Запрошення до участі в конкурних торгах (послуги логістики, конференц-сервісу) та логістичний супровід проведення робочої зустрічі.

Запрошення до участі в конкурних торгах

Назва: Організація (послуги логістики, конференц-сервісу) та логістичний супровід проведення робочої зустрічі.

Дата відкриття конкурсного оголошення: «06» травня 2016 року

Останній термін подання конкурсної заявки: «20» травня 2016 року

ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ:

Всеукраїнська благодійна організація «Ініціатива заради життя» має честь запросити Вас до участі у конкурсних торгах на організацію проведення однієї 2-денної робочої зустрічі (послуги логістики, конференц-сервісу).

Тендер проводиться в рамках проекту USAID «Реформа ВІЛ-послуг у дії»» за напрямком «Антидискримінаційна освіта професійних спільнот» за підтримки компанії «Deloitte Consulting LLP».

ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЇ

У разі Вашої зацікавленості, Ваша пропозиція повинна бути отримана в електронному вигляді не пізніше «20» травня 2016 року до 17:00 за електронної адресою: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра., у темі повідомлення вкажіть «Конкурсна пропозиція на організацію (послуги логістики, конференц-сервісу) та логістичний супровід проведення однієї  2-денної робочої зустрічі».

Заявка, засвідчена відповідним підписом та печаткою, разом з документами, що засвідчують здатність та право відповідно до українського законодавства здійснювати діяльність з організації робочої зустрічі, має надійти на адресу ВБО «Ініціатива заради життя»: вул. Набережна,27 м. Миколаїв, 54001, не пізніше «20» травня 2016 року до 17:00.

Пропозиції повинні супроводжуватися повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника:

- Підприємство (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію, виписки/витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (ЄДР), свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується);

- Суб’єкти підприємницької діяльності (СПД) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію, виписки/витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (ЄДР), свідоцтва або витяги про сплату єдиного податку, ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується);

- Суб’єкти підприємницької діяльності (СПД) на загальній системі оподаткування - копії свідоцтва про державну реєстрацію, виписки/витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (ЄДР), довідки з податкового органу про систему оподаткування, ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується)

Заявки, отримані після зазначеного терміну, або надані з порушеннями вищезазначених умов, будуть дискваліфіковані і не будуть прийматися до розгляду.

Якщо у Вас виникнуть будь-які питання з приводу підготовки пропозиції, будь ласка, звертайтеся до наших фахівців:

Лапшина Вікторія (0512) 37 05 49, (067) 51 21 631, Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ

Назва конкурсних торгів: Організація (послуги логістики, конференц-сервісу) та логістичний супровід проведення однієї  2-денної робочої зустрічі.

Місце виконання: м. Одеса або м. Миколаїв

Орієнтовна дата початку надання послуг: «14» червня 2016 р.

Орієнтовна дата закінчення надання послуг: «30» червня 2016 р.

Технічне завдання складається:

1. Організація та логістичний супровід однієї  2-денної робочої зустрічі

Інформація про робочу зустріч:

Тривалість робочої зустрічі складає 2 дні, 1 захід, розраховано на 20 учасників з трьох областей: Миколаївської, Одеської та Херсонської  та 2 модератори-тренери.

Склад учасників: фахівці НУО (члени локальних команд районних сайтів проекту «Покращення якості ВІЛ-послуг», проект Респонд), представників уразливих до ВІЛ спільнот, медиків, PR-експерти та залучені консультанти.

Відшкодування проїзду: 14 учасникам у вагонах класу купе або автобусом.

Харчування: 22 особи х 2 дні х 1 захід (обід, вечеря та 2 кави-брейк.)

Проживання: 14 осіб х 1 доба х 1захід, розміщення – два одномісних номери та            шість двомісних номерів. Заїзд у день початку робочої зустрічі, виїзд у день закінчення.

Оренда конференц-залів з 9:00 до 18:00 щодня протягом робочої зустрічі. 

Частота проведення робочої зустрічі: 1 раз у червені, 2016 р.

ОСОБЛИВЕ ЗАУВАЖЕННЯ

Перевага надаватиметься Заявникові з потужністю організувати весь комплекс послуг, запитуваних даним оголошенням. 

ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ

Пропозиції повинні бути подані за аплікаційною формою, що додається до цього оголошення:

ціни за одиницю продукції і загальна вартість повинні бути вказані в національній валюті України;

пропозиція має містити умови оплати, перевага надається пропозиції післяплати з затримкою в 20 днів;

максимальна встановлена ціна має залишатися фіксованою;

термін дії Вашої пропозиції повинен становити мінімум 6 місяців з моменту її надання й повинен бути вказаний в пропозиції;

обов’язковим є доповнення пропозицій документами, що засвідчують здатність та право Заявника відповідно до українського законодавства здійснювати діяльність з організації робочої зустрічі;

надання додаткових матеріалів з описом досвіду заявника, докладними описами послуг і брошурами вітається.

Ми заздалегідь дякуємо Вам за участь в тендері.

З повагою,

О.В. Чуприна

Виконавчий директор організації 

Форма конкурсної пропозиції на організацію робочої зустрічі 2016

Запрошення до участі в конкурних торгах логистика 2016

 

Запрошення до участі в конкурних торгах

 

Назва: Організація (послуги логістики, конференц-сервісу) та логістичний супровід проведення робочої зустрічі.

 

Дата відкриття конкурсного оголошення: «06» травня 2016 року

Останній термін подання конкурсної заявки: «20» травня 2016 року

 

ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ:

 

Всеукраїнська благодійна організація «Ініціатива заради життя» має честь запросити Вас до участі у конкурсних торгах на організацію проведення однієї 2-денної робочої зустрічі (послуги логістики, конференц-сервісу).

 

Тендер проводиться в рамках проекту USAID «Реформа ВІЛ-послуг у дії»» за напрямком «Антидискримінаційна освіта професійних спільнот» за підтримки компанії «Deloitte Consulting LLP».

 

ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЇ

 

У разі Вашої зацікавленості, Ваша пропозиція повинна бути отримана в електронному вигляді не пізніше «20» травня 2016 року до 17:00 за електронної адресою: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра., у темі повідомлення вкажіть «Конкурсна пропозиція на організацію (послуги логістики, конференц-сервісу) та логістичний супровід проведення однієї  2-денної робочої зустрічі».

Заявка, засвідчена відповідним підписом та печаткою, разом з документами, що засвідчують здатність та право відповідно до українського законодавства здійснювати діяльність з організації робочої зустрічі, має надійти на адресу ВБО «Ініціатива заради життя»: вул. Набережна,27 м. Миколаїв, 54001, не пізніше «20» травня 2016 року до 17:00.

 

Пропозиції повинні супроводжуватися повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника:

-  Підприємство (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію, виписки/витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (ЄДР), свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується);

-  Суб’єкти підприємницької діяльності (СПД) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію, виписки/витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (ЄДР), свідоцтва або витяги про сплату єдиного податку, ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується);

 

 

-  Суб’єкти підприємницької діяльності (СПД) на загальній системі оподаткування - копії свідоцтва про державну реєстрацію, виписки/витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (ЄДР), довідки з податкового органу про систему оподаткування, ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується)

 

Заявки, отримані після зазначеного терміну, або надані з порушеннями вищезазначених умов, будуть дискваліфіковані і не будуть прийматися до розгляду.

 

Якщо у Вас виникнуть будь-які питання з приводу підготовки пропозиції, будь ласка, звертайтеся до наших фахівців:

 

Лапшина Вікторія (0512) 37 05 49, (067) 51 21 631, Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

 

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ

 

Назва конкурсних торгів: Організація (послуги логістики, конференц-сервісу) та логістичний супровід проведення однієї  2-денної робочої зустрічі.

 

Місце виконання: м. Одеса або м. Миколаїв

 

Орієнтовна дата початку надання послуг: «14» червня 2016 р.

 

Орієнтовна дата закінчення надання послуг: «30» червня 2016 р.

 

Технічне завдання складається:

 

1. Організація та логістичний супровід однієї  2-денної робочої зустрічі

 

Інформація про робочу зустріч:

Тривалість робочої зустрічі складає 2 дні, 1 захід, розраховано на 20 учасників з трьох областей: Миколаївської, Одеської та Херсонської  та 2 модератори-тренери.

 

Склад учасників: фахівці НУО (члени локальних команд районних сайтів проекту «Покращення якості ВІЛ-послуг», проект Респонд), представників уразливих до ВІЛ спільнот, медиків, PR-експерти та залучені консультанти.

 

Відшкодування проїзду: 14 учасникам у вагонах класу купе або автобусом.

 

Харчування: 22 особи х 2 дні х 1 захід (обід, вечеря та 2 кави-брейк.)

 

Проживання: 14 осіб х 1 доба х 1захід, розміщення – два одномісних номери та            шість двомісних номерів. Заїзд у день початку робочої зустрічі, виїзд у день закінчення.

 

Оренда конференц-залів з 9:00 до 18:00 щодня протягом робочої зустрічі. 

Частота проведення робочої зустрічі: 1 раз у червені, 2016 р.

ОСОБЛИВЕ ЗАУВАЖЕННЯ

 

Перевага надаватиметься Заявникові з потужністю організувати весь комплекс послуг, запитуваних даним оголошенням. 

 

ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ

 

Пропозиції повинні бути подані за аплікаційною формою, що додається до цього оголошення:

·  ціни за одиницю продукції і загальна вартість повинні бути вказані в національній валюті України;

·  пропозиція має містити умови оплати, перевага надається пропозиції післяплати з затримкою в 20 днів;

·  максимальна встановлена ціна має залишатися фіксованою;

·  термін дії Вашої пропозиції повинен становити мінімум 6 місяців з моменту її надання й повинен бути вказаний в пропозиції;

·  обов’язковим є доповнення пропозицій документами, що засвідчують здатність та право Заявника відповідно до українського законодавства здійснювати діяльність з організації робочої зустрічі;

·  надання додаткових матеріалів з описом досвіду заявника, докладними описами послуг і брошурами вітається.

 

Ми заздалегідь дякуємо Вам за участь в тендері.

 

З повагою,

 

О.В. Чуприна

Виконавчий директор організації 

 

5464654