Запрошення до участі в конкурних торгах
Назва: Організація (послуги логістики, конференц-сервісу) та логістичний супровід проведення робочої зустрічі.
Дата відкриття конкурсного оголошення: «06» травня 2016 року
Останній термін подання конкурсної заявки: «20» травня 2016 року
ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ:
Всеукраїнська благодійна організація «Ініціатива заради життя» має честь запросити Вас до участі у конкурсних торгах на організацію проведення однієї 2-денної робочої зустрічі (послуги логістики, конференц-сервісу).
Тендер проводиться в рамках проекту USAID «Реформа ВІЛ-послуг у дії»» за напрямком «Антидискримінаційна освіта професійних спільнот» за підтримки компанії «Deloitte Consulting LLP».
ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЇ
У разі Вашої зацікавленості, Ваша пропозиція повинна бути отримана в електронному вигляді не пізніше «20» травня 2016 року до 17:00 за електронної адресою: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра., у темі повідомлення вкажіть «Конкурсна пропозиція на організацію (послуги логістики, конференц-сервісу) та логістичний супровід проведення однієї 2-денної робочої зустрічі».
Заявка, засвідчена відповідним підписом та печаткою, разом з документами, що засвідчують здатність та право відповідно до українського законодавства здійснювати діяльність з організації робочої зустрічі, має надійти на адресу ВБО «Ініціатива заради життя»: вул. Набережна,27 м. Миколаїв, 54001, не пізніше «20» травня 2016 року до 17:00.
Пропозиції повинні супроводжуватися повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника:
- Підприємство (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію, виписки/витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (ЄДР), свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується);
- Суб’єкти підприємницької діяльності (СПД) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію, виписки/витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (ЄДР), свідоцтва або витяги про сплату єдиного податку, ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується);
- Суб’єкти підприємницької діяльності (СПД) на загальній системі оподаткування - копії свідоцтва про державну реєстрацію, виписки/витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (ЄДР), довідки з податкового органу про систему оподаткування, ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується)
Заявки, отримані після зазначеного терміну, або надані з порушеннями вищезазначених умов, будуть дискваліфіковані і не будуть прийматися до розгляду.
Якщо у Вас виникнуть будь-які питання з приводу підготовки пропозиції, будь ласка, звертайтеся до наших фахівців:
Лапшина Вікторія (0512) 37 05 49, (067) 51 21 631, Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
Назва конкурсних торгів: Організація (послуги логістики, конференц-сервісу) та логістичний супровід проведення однієї 2-денної робочої зустрічі.
Місце виконання: м. Одеса або м. Миколаїв
Орієнтовна дата початку надання послуг: «14» червня 2016 р.
Орієнтовна дата закінчення надання послуг: «30» червня 2016 р.
Технічне завдання складається:
1. Організація та логістичний супровід однієї 2-денної робочої зустрічі
Інформація про робочу зустріч:
Тривалість робочої зустрічі складає 2 дні, 1 захід, розраховано на 20 учасників з трьох областей: Миколаївської, Одеської та Херсонської та 2 модератори-тренери.
Склад учасників: фахівці НУО (члени локальних команд районних сайтів проекту «Покращення якості ВІЛ-послуг», проект Респонд), представників уразливих до ВІЛ спільнот, медиків, PR-експерти та залучені консультанти.
Відшкодування проїзду: 14 учасникам у вагонах класу купе або автобусом.
Харчування: 22 особи х 2 дні х 1 захід (обід, вечеря та 2 кави-брейк.)
Проживання: 14 осіб х 1 доба х 1захід, розміщення – два одномісних номери та шість двомісних номерів. Заїзд у день початку робочої зустрічі, виїзд у день закінчення.
Оренда конференц-залів з 9:00 до 18:00 щодня протягом робочої зустрічі.
Частота проведення робочої зустрічі: 1 раз у червені, 2016 р.
ОСОБЛИВЕ ЗАУВАЖЕННЯ
Перевага надаватиметься Заявникові з потужністю організувати весь комплекс послуг, запитуваних даним оголошенням.
ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ
Пропозиції повинні бути подані за аплікаційною формою, що додається до цього оголошення:
• ціни за одиницю продукції і загальна вартість повинні бути вказані в національній валюті України;
• пропозиція має містити умови оплати, перевага надається пропозиції післяплати з затримкою в 20 днів;
• максимальна встановлена ціна має залишатися фіксованою;
• термін дії Вашої пропозиції повинен становити мінімум 6 місяців з моменту її надання й повинен бути вказаний в пропозиції;
• обов’язковим є доповнення пропозицій документами, що засвідчують здатність та право Заявника відповідно до українського законодавства здійснювати діяльність з організації робочої зустрічі;
• надання додаткових матеріалів з описом досвіду заявника, докладними описами послуг і брошурами вітається.
Ми заздалегідь дякуємо Вам за участь в тендері.
З повагою,
О.В. Чуприна
Виконавчий директор організації
Форма конкурсної пропозиції на організацію робочої зустрічі 2016
Запрошення до участі в конкурних торгах логистика 2016
Запрошення до участі в конкурних торгах
Назва: Організація (послуги логістики, конференц-сервісу) та логістичний супровід проведення робочої зустрічі.
Дата відкриття конкурсного оголошення: «06» травня 2016 року
Останній термін подання конкурсної заявки: «20» травня 2016 року
ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ:
Всеукраїнська благодійна організація «Ініціатива заради життя» має честь запросити Вас до участі у конкурсних торгах на організацію проведення однієї 2-денної робочої зустрічі (послуги логістики, конференц-сервісу).
Тендер проводиться в рамках проекту USAID «Реформа ВІЛ-послуг у дії»» за напрямком «Антидискримінаційна освіта професійних спільнот» за підтримки компанії «Deloitte Consulting LLP».
ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЇ
У разі Вашої зацікавленості, Ваша пропозиція повинна бути отримана в електронному вигляді не пізніше «20» травня 2016 року до 17:00 за електронної адресою: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра., у темі повідомлення вкажіть «Конкурсна пропозиція на організацію (послуги логістики, конференц-сервісу) та логістичний супровід проведення однієї 2-денної робочої зустрічі».
Заявка, засвідчена відповідним підписом та печаткою, разом з документами, що засвідчують здатність та право відповідно до українського законодавства здійснювати діяльність з організації робочої зустрічі, має надійти на адресу ВБО «Ініціатива заради життя»: вул. Набережна,27 м. Миколаїв, 54001, не пізніше «20» травня 2016 року до 17:00.
Пропозиції повинні супроводжуватися повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника:
- Підприємство (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію, виписки/витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (ЄДР), свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується);
- Суб’єкти підприємницької діяльності (СПД) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію, виписки/витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (ЄДР), свідоцтва або витяги про сплату єдиного податку, ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується);
- Суб’єкти підприємницької діяльності (СПД) на загальній системі оподаткування - копії свідоцтва про державну реєстрацію, виписки/витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (ЄДР), довідки з податкового органу про систему оподаткування, ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується)
Заявки, отримані після зазначеного терміну, або надані з порушеннями вищезазначених умов, будуть дискваліфіковані і не будуть прийматися до розгляду.
Якщо у Вас виникнуть будь-які питання з приводу підготовки пропозиції, будь ласка, звертайтеся до наших фахівців:
Лапшина Вікторія (0512) 37 05 49, (067) 51 21 631, Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
Назва конкурсних торгів: Організація (послуги логістики, конференц-сервісу) та логістичний супровід проведення однієї 2-денної робочої зустрічі.
Місце виконання: м. Одеса або м. Миколаїв
Орієнтовна дата початку надання послуг: «14» червня 2016 р.
Орієнтовна дата закінчення надання послуг: «30» червня 2016 р.
Технічне завдання складається:
1. Організація та логістичний супровід однієї 2-денної робочої зустрічі
Інформація про робочу зустріч:
Тривалість робочої зустрічі складає 2 дні, 1 захід, розраховано на 20 учасників з трьох областей: Миколаївської, Одеської та Херсонської та 2 модератори-тренери.
Склад учасників: фахівці НУО (члени локальних команд районних сайтів проекту «Покращення якості ВІЛ-послуг», проект Респонд), представників уразливих до ВІЛ спільнот, медиків, PR-експерти та залучені консультанти.
Відшкодування проїзду: 14 учасникам у вагонах класу купе або автобусом.
Харчування: 22 особи х 2 дні х 1 захід (обід, вечеря та 2 кави-брейк.)
Проживання: 14 осіб х 1 доба х 1захід, розміщення – два одномісних номери та шість двомісних номерів. Заїзд у день початку робочої зустрічі, виїзд у день закінчення.
Оренда конференц-залів з 9:00 до 18:00 щодня протягом робочої зустрічі.
Частота проведення робочої зустрічі: 1 раз у червені, 2016 р.
ОСОБЛИВЕ ЗАУВАЖЕННЯ
Перевага надаватиметься Заявникові з потужністю організувати весь комплекс послуг, запитуваних даним оголошенням.
ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ
Пропозиції повинні бути подані за аплікаційною формою, що додається до цього оголошення:
· ціни за одиницю продукції і загальна вартість повинні бути вказані в національній валюті України;
· пропозиція має містити умови оплати, перевага надається пропозиції післяплати з затримкою в 20 днів;
· максимальна встановлена ціна має залишатися фіксованою;
· термін дії Вашої пропозиції повинен становити мінімум 6 місяців з моменту її надання й повинен бути вказаний в пропозиції;
· обов’язковим є доповнення пропозицій документами, що засвідчують здатність та право Заявника відповідно до українського законодавства здійснювати діяльність з організації робочої зустрічі;
· надання додаткових матеріалів з описом досвіду заявника, докладними описами послуг і брошурами вітається.
Ми заздалегідь дякуємо Вам за участь в тендері.
З повагою,
О.В. Чуприна
Виконавчий директор організації